Autor |
Wiadomość |
Flowers |
|
 |
Gość |
|
 |
Manveru |
Wysłany: Wto 19:23, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
Na CoBie, Tawernie czy crpg.com.pl uważają inaczej  |
|
 |
Elheres |
Wysłany: Sob 13:19, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
tnij i siecz kojarzy mi sie ze żniwami arzcej a nie z typem gierrr;p;p;p;p |
|
 |
Annabel |
Wysłany: Śro 9:22, 27 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Aaaa... No, to słowo "slash" jakoś mi znane było... |
|
 |
Manveru |
Wysłany: Wto 19:47, 26 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Z angielskiego - "tnij i siecz". Nazywa się tak gry, które polegają na zabijaniu hord wrogów. |
|
 |
Annabel |
Wysłany: Sob 18:58, 23 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Dobra, widzę, że forum ma zastój, ale to dlatego, że wspólnie z drugim adminem Elheres, pracujemy nad RPG w świecie FR, więcnie mamy czasu, żeby zajmowac się tym forum ale mamy czas dla nowych użytkowników :]
A co to jest ten hack'n'slash? |
|
 |
Manveru |
Wysłany: Pon 21:22, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Ostatni post sprzed ponad roku... ale co mi tam. Wskrzeszam temat.
Podstawowa różnica między IWD a BG jest taka, że IWD do przyjemny hack'n'slash, a BG to rasowe cRPG. Ale obie są si. |
|
 |
Mr.Pandemo |
Wysłany: Śro 10:35, 20 Lip 2005 Temat postu: |
|
Hmm... O.o
Tak się przyglądam wypowiedziom i muszę przyznać, iż trochę mnie zdziwiły Wasze opinie o ID1 i ID2. Uważam, że obydwie części ustępują miejsca sadze BG. Silnik graficzny jest wprawdzie podobny ale różnica w fabule ogromna. Chodzi mi głównie o wątki poboczne, którymi są usiane Baldury, podczas kiedy w Dolinie Lodowego Wichru misje zazwyczaj budowane są na prostej zasadzie (dojdź, znajdź i zniszcz ). Dochodzi tutaj jeszcze liniowość. Gracz jest prowadzony za rękę, zgodnie z zamysłami twórców, tzn. jeżeli nie odkryjesz pewnej lokacji/ nie znajdziesz artefaktu/ nie zabijesz potwora - nie będziesz miał dostępu do nowych miejsc. Nie ma również wewnątrzdrużynowych konsekwencji wynikających z różnorodności charakterów członków drużyny (praworządny paladyn będzie szedł ręka w rękę do boju razem z chaotycznym złym barbarzyńcą... W BG taka kombinacja ludzi pozabijała by się prędzej czy później ;-) ) Na pochwałę jednak zasługuje interfejs ID2. Ekran tworzenia postaci jest najlepiej rozwiniętym ze wszystkich cRPGów opartych na systemie AD&D (ustępuje chyba tylko Neverwiter Nights, chociaż to już bardziej kwestia gustu... i klas prestiżowych ). |
|
 |
Olorin |
Wysłany: Sob 18:19, 16 Lip 2005 Temat postu: |
|
ja jak wiecie na odwrót nie grałem w ID1 ale wiem że nie dużo sie różni chyba że fabułą w każdym razie wiem że też jest fajne i podzielam twoje zdanie  |
|
 |
Nayardash |
Wysłany: Sob 18:06, 16 Lip 2005 Temat postu: |
|
Nie grałam w ID2 muszę przyznać ale grałam w ID1 i uważam ją za jedną z lepszych cRPG jakie są na rynku. Może i nie zachwyca nie_wiadomo_jaką_grafiką ale to naprawdę porządny tytuł z wciągającą fabułą : ) |
|
 |
Olorin |
Wysłany: Pon 8:42, 11 Lip 2005 Temat postu: |
|
Icewind Dale II może nie ma zachwycającej grafiki, ale jest i tak dobra. Jest dość dużo rodzajów stworzeń, bardzo dużo broni (w drugim rozdziale miałem ich tak dużo że nie miałem miejsca, żeby jes gdzieś dać nawet z ogromną sakwą), można zrobić duuużo różnych drużyn(nie łatwo jakiegoś powtórzyć ;-) ) i dużo zaklęć :] |
|
 |
Miriel |
Wysłany: Nie 18:26, 10 Lip 2005 Temat postu: |
|
po pierwsze Warcraft to RTS/RPG :] a nie RPG więc na pewno będzie inne ale nie jest aż takie strasznie trudne tylko trzeba kojarzyć fakty to moje pierwsze cRPG i jakoś gram bez większycz trudności więc ty też sobie poradzisz :]
uwielbiam tą grę, co tu dużo gadać  |
|
 |
Olorin |
Wysłany: Śro 15:01, 06 Lip 2005 Temat postu: |
|
tak, można miec problemy na początku:] ale ja juz pierwsze miasto znam na pamięć 8) większość zadań też i w razie co pytać sie można:] doszłem do 2 rozdziału z 6 ale musiałem zaczynac od początku :] i to co przeszłem kiedyś w kilka tygodni albo miesięcy teraz przeszłem w tydzień  |
|
 |
Elheres |
Wysłany: Śro 14:58, 06 Lip 2005 Temat postu: |
|
Grałam w RPG ale nie takiego typu. Grałam w Warcraft i z opisow wynika ze to jest co innego, |
|
 |